Nu har vi inga barn på förskolan längre:(

Idag var det examen, diplom och party. I höst blir det ettan, herregud hur gick det här till? 

Mina proklamerade högt och tydligt att hon minsann redan haft examen och på fråga vad hon gillar med skolan svarade hon allt. 


 



Ms Cyna, Minas lärare i mandarin, sa att Mina var duktig, alltid glad, gjorde som de sa och hade språköra. Och tillade "if I have a child I hope that child will be as Mina". Jag hade förstås som nästan alltid dessa dagar tårar i ögonen och kunde knappt prata. 

Minas lärare berättade vad Mina sagt nyligen

Mina: I'm looking forward to move to Seoul
Teacher: Why? 
Mina: Because here in Shanghai everyone thinks I'm so pretty

Hmm ja du Minafina vi flyttar ju till ett annat asiatiskt land du kommer nog inte ifrån tittandet och fotograferandet. 




Kommentarer
Postat av: farmor

Jag får tårar i ögonen fast jag bara ser ngr bilder
Ja vart tar tiden vägen går alldeles för fort.
Stackars lilla gumman, tror att hon slipper allt fotograferande och tittande.
I alla fall fina foton. kram

2014-06-13 @ 11:49:58
Postat av: Mormor

Mysig dag ni haft- tänk att en sån som dig Linda ville din förskolefröken ha om hon skulle få barn med!

2014-06-13 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0