After School Activities

Imorse satt jag inloggad framför datorn i god tid. 09.00 skulle de släppas, ASA alltså. Kände mig lite som en amerikansk supermom, jag var redo att slåss för mitt barn. Jag uppdaterade, uppdaterade och äntligen där kom Estrids val, klättring. Klockan var 09.10 och bara ett barn anmäld, puh det finns en chans. Jag registrerar, ser ordet successful. Uppdaterar och klassen är full, klockan är 09.12. 2 minuter har man på sig och det i ett land där internet ibland bara lägger av.... Estrid är i alla fall en av de glada i eftermiddag:) Och jag ska skicka ett mail och fråga om de inte kan byta ut säg knyppling mot exvis ytterligare en lektion i klättring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0