En hälsning

Hej,

Hur mår ni? Jag mår bra! Jag längtar efter er! Igår så var jag på ett kalas. Det var jättekul. Hon som hade kalaset heter Piper och är min kompis. På kalaset så fanns det typ en liten liten sandlåda på ett bord, fast det var inte sand i. Det var smör och mjöl blandat, det var iallafall vad Piper sa. Det fanns hinkar där och vi gjorde 3 sandslott!

Nu vill jag berätta om skolan. När vi hade Writers Workshop då skrev jag en jätterolig historia. Den heter Monkey's:
I like Monkey's, I like Monkey's Monkey's Monkey's. Like like like. The end.

Från Estrid A G Backteman som har huvudet åt samma håll som ni har


Kommentarer
Postat av: mormor

HALLÅ-NU FUNKAR DET!

Härligt med kalas där man får göra sandslott-inomhus??Inte undra på att Du måste stå på huvudet för det mesta då och klura på allt som händer.Puss o kram, snart kommer jag!

2012-02-21 @ 12:51:14
Postat av: mormor

Nu funkar det att svara!Tänk att få gå på kalas och göra sandslott inomhus!! Förstår att du måste stå med huvudet nedåt så mycket och fundera över allt som händer! Snart kommer jag- lääääääääängtar så kram

2012-02-21 @ 16:12:00
Postat av: Anonym

Hej Estrid. Vi längtar efter dig! Kram Sophie & Edvin

2012-02-28 @ 08:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0