Promotion Day



Promotion Day firades i blått och gult och med bästa kusinerna från Sverige:)



Jag förstår om ni tycker att vi inte borde lägga upp denna suddiga bild, men den visar verkligen hur mycket Estrid vickar på huvudet i takt med Mr Clicketty Cane; "Wash your face in orange juice, clean your teeth in bubble gum...belly flop in a pizza, belly flop in a pizza!



Mina och kompisarna. Mina står på tur (eller kanske ska gå på tur? Lite långsökt jag vet fast i vanliga fall har barnen inte gummistövlar här i SH). När Mina tar emot sitt diplom säger fröken Miranda: "You know Mina is left handed". Inte alls på ett negativt sätt. Verkligen inte, snarare tvärtom. Tur att det inte har blivit några pekpinnar
a la svenskt 50-tal. 



Resultatet



Lite amerikanskt eller vad tycker ni? Estrid verkar tycka det är ok. Mina är lite tjurig för att hon missade när tofsen flyttades, eller har den flyttats? Varför ligger den liksom bakom och inte framför?


Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka stora flickor i fina hattar!Hur ska det sluta...skulle bara våga komma med pekpinne om vänsterhänt, vi är ju ett antal i släkten som är ett bevis på kreativa människor, kram nu kommer Ni snart- mysigt,längtar så!

2011-07-03 @ 23:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0