Jag tycker om

dig ropar Mina till Estrid och slänger sig om halsen på henne. Det är det första hon gör när hon ser att Estrid är vaken.
En anledning till de orden kan vara att Mina, som är sjuk, fick vara hemma igår då vi var bjudna på middag. Snälla Liu Mei kom men M var förstås lite ledsen när vi gick. Vi tre som åkte hade dock en väldigt trevlig kväll med god mat och lek från det att vi kom till sena natten. Det mest troliga är förstås att hon vet att hon har världens bästa syster!
Ha en bra söndag

Kommentarer
Postat av: mormor

Hur kunde Ni lämna Mina hemma???????Lukas var in till butiken och ville ringa Estrid, jag glömde bort att Ni var borta så jag pratade en stund med Mina - som tur var funkade inte kameran, då hade jag nog fått frågan igen varför är Du ledsen mormor?Lukas hälsar så gott och gör ett nytt försök en annan dag!

2011-01-16 @ 12:43:52
Postat av: Farmor

Detsamma till er, ha en bra söndag.

Hon är väl för gullig M som tycker om sin syster och även talar om det.

Härhemma är det jättetråkigt väder, har regnat hela dagen.

Magnus Hanna Ernst Otto och Edgar kommer hit på middag idag,

synd att ni inte är i Stockholm då hade ni kunnat komma också.

Får bli en annan gång

Kram till er alla

2011-01-16 @ 13:23:28
Postat av: [email protected]

jag tänkte skriva ps det gick ingen nöd på Mina, hon och Liu Mei lekte och somnade tidigt. Precis vad hon behövde.

Synd att jag inte gjorde det mamma, det såg du väl att hon var ok!



Ingalill, ja det var synd att vi inte var hemma för det hade varit trevligt med söndagsmiddag! Istället delade jag och Mina på en pizza som var kall. Pontus tog en tugga av sin lasagne och gick sedan och la sig med Estrid som redan sov. Det var vår söndag:)

2011-01-17 @ 09:00:03
URL: http://estridmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0