Lucia nr 1

Imorse åkte jag skolbuss med Estrid. Det var en upplevelse i sig, fast nu var det ju inte det jag skulle berätta om så tillbaka till syftet med detta inlägg..dvs luciatåg! Närmare 30 svenska barn hade samlats för att lussa för alla sina klasskompisar. Det var många barn i tåget och många barn längs korridorerna där luciatåget skred fram. Barnen var så duktiga och tog i som bara den. Vi föräldrar hade bjudits som förstärkning (ja det var förstås så att jag var speciellt inbjuden eftersom jag är så musikalisk och bra på att sjunga och allt det där:)) men inte behövdes det..
Estrid trea från höger i andra bilden.

//Linda


Kommentarer
Postat av: Mormor

Fin lucia, jag kan höra den fina sången!Kram

2011-12-14 @ 00:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0