Julkonsert

Den här hade jag ju glömt lägga ut...

Samma dag som svenska skolans luciatåg (14/12) hade Estrid julkonsert i skolan. Det var ettorna och tvåorna som uppträdde och vi var ganska många svenska familjer som hängde en hel eftermiddag där i skolan.

Här står Estrid uppradad bredvid kompis Hugo och sjunger Raindrops. Det var lite militäriskt, både in- och utgång samt när någon skulle gå ned/upp för att spela instrument.
 

Barnen var duktiga och sjöng otroligt bra. Jag grät en skvätt, Mina halvslumrade, Pontus och Liu Mei klappade händerna. När barnen hade gått tillbaka till sina klassrum var det allsång - häpp. Jag ska bara redigera inspelningen, sen ska ni få se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0