Mysmorgon

Morgonen började kring 06 med en arg Mina som skulle se film, hon har morgonhumör den flickan. 07.20 vinkade vi av Estrid och Pontus (en till skolan, den andra till golfrundan) och åkte upp till 15e igen för att krypa ned under filten och läsa några böcker. Sen kom vi på att vi skulle fika på vägen till dagis. Eftersom jag ändå hade tagit ledigt någon halvtimme ledigt tyckte jag att jag kunde passa på och tänja på minuterna lite.... och dagis börjar ju inte förrän 09.30.

Busigt!








Så nu är det bestämt, det här ska vi unna oss oftare!

Kommentarer
Postat av: mormor

fin, så man gråter-puss

Härlig start på dagen........fika, livets bästa!

2011-08-31 @ 16:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0