ony & guy

Idag har vi klippt oss på ony&guy(sic). Det var bra. Vi fick tid utan att beställa i förväg, vi fick sitta bredvid varandra och framförallt kostade det bara 45 kronor per person. Tvättning ingick dock inte, endast lite vattenspray på Minis hår - kanske handlade det om ju mer tovor ju mer vatten?

Så här fina blev vi


Självklart var det flera personer som ville fota oss när vi kom ut. E har superkoll, säger shi och vet vart hon ska titta som ni ser.

Sen har vi lekt med kompisar, varit hos kollegor, fikat, kollat möbler, ätit middag på resto med lekpark, shoppat och somnat. 

Vi vill gärna att ni ringer, vi finns på skype och vi heter backtemans.

kram



Kommentarer
Postat av: mormor

Oj, va mysigt det var att få prata och se Er genom Skype - idag har jag målat mest hela dagen och hann inte hem under tiden som passar Er! Jag spar mitt hår så kan jag gå till ony&guy också, få se om jag blir lika fin som Ni blev- kram i massor!

2010-09-26 @ 20:01:05
Postat av: Berit

Hej, vad fina ni blev.

Klart de vill fotografera töserna, de är ju alldeles underbara!

Vi har också skype, var bara länge sen nu.



Vi heter kennethochberit tror jag.



Sällan vi är hemma förrän rätt sent, men det tål ju att prova ibland såklart.

Vi hörs i etern, haha

Kramar

2010-09-27 @ 23:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0