Kreativ och ny design

Estrid klipper och fixar med Pontus t-shirt (hon fick det, den skulle ändå slängas). Hon fixar hårband till sig och Mina, två armband till sig själv, två fotlänkar och ett armband till mig (Linda). Sen tar hon upp t-shirten och följande diskuteras:
- åh vad fin, ska jag ha den så här?
- Ja pappa, den blir bra så
- Men vad är det här, hål vid naveln precis. Ska det vara så?
- Det är ett lufthål...

Bra tänkt med ett lufthål i den här värmen. Männen i Shanghai går nästan alltid med bar mage när det är så här varmt 
E's tröja var kanske en västerländsk variant av den stilen:)

Precis efter kommer E fram till mig och ber mig knyta ett armband, samtidigt säger hon "mamma det är en gång i livet man får göra så här".

Ja det är många saker man bara gör en gång i livet, så är det. Nu sover hon gott i sitt nya nattlinne...




Kommentarer
Postat av: Farmor

Klart att man måste ha lufthål, annar blir det nog för varmt. Idag är det 9 veckor till vi ses. ska bli jätteroligt att komma till Kina och framförallt träffa ER allihop. Hoppas ni har fixat något kul att göra.

Kram till er alla. Farfar hälsar också visserligen är han i Barsebäck och spelar golf (tror att han självklart hälsar till er alla med en Bamsekram)

2010-09-08 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0