Anfu lu i bilder


Tyvärr blev bilderna på lägenheten sådär. Belysningen är en stor anledning. Mobilkameran och möblerna en annan....

Istället lite bilder från närområdet;




E tyckte gården var bra men undrade varför det inte var så många andra barn där? M, envis som bara hon kan vara, menade att gummistövlar måste man ha annars kan man inte ens gå utanför dörren. Det hela utspelade sig i 32 graders värme, klarblå himmel och sol. Ingen annan var ute, ingen annan hade gummistövlar. 

Så vi gick in och hittade det här.....
 


ett lekrum inomhus. Där fanns en båt, ett bollhav, en massa andra leksaker.
Kompisar och därtill en fotölj för mamma och boken. Ett pluspoäng för att det var 
svalt och skönt.

Det enda orosmolnet var en haj. Hajen, som var stor och grå, fick vi vända på
och gömma så gott det gick. M ogillar hajar så mycket att hon inte kan leka i närheten av minsta lilla plast haj. Så har det varit ett tag "jag tycker inte om haj, nej haj, bort med haj".


Sen en bild på




början av Anfu Lu. Mamma skicka Elle, jag har bara hittat de butiker/restos som finns precis runt hörnet.

kram

Kommentarer
Postat av: Andrea

Men Linda, varför är du uppe så sent :O? klockan var 02.20 när du postade det där inlägget?!? Eller kommer det upp senare?



Hoppas ni har det bra i era 32 grader för oss blir det snart vinterjackan, burr!



Pussar från fam Selin

2010-09-21 @ 23:00:31
URL: http://ddea.blogg.se/
Postat av: mormor

Jag har tagit kopior på reportaget och brev är på väg!Kommer inte era saker snart - så Ni kan handla på er senare när ni vet riktigt vad som fattas?

Ät nu nån mooncake för mig också om det är sån med budskap inuti och berätta vad det står i min kaka!

Fin lekplats Ni fått med bollhav o allt.Ja hajarna ska vara långt bort under havet och inte på land, rätt Mina- puss o kram Mats hälsar och Snobben med förstås!

2010-09-22 @ 08:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0