brunch, mode och bra kompisar

Igår söndag åt vi brunch med kompisar. Det var gott, det var trevligt, det var barn som klädde av sig, det var barn som faktiskt åt maten och det var barn som låg på golvet bredvid bordet. Mitt i allt kom
Catharine Zeta-Jones. Ja vad säger man?

Därefter var det en modevisning som en liten del av sällskapet gick på. Det är Shanghai Fashion Week just nu och svenska Odeur visade sina kläder. Det var snyggt och om E hade varit med hade hon gillat glittret som spred sig över catwalken.

Sen skypade vi med Theodor och Daniella. Det var kul. Estrid saknar sina kompisar i Stockholm väldigt väldigt mycket. Att Estrid och Theodor känner varandra väldigt bra vet vi och det märktes extra tydligt på deras sätt att bara vara vid datorn och inte prata så mycket.

kram från Shanghai


Kommentarer
Postat av: Lasse

Grattis på dopdagen Mina önskar din gudfar Lasse! Hoppas du fortfarande går i kyrkan varje söndag även i Shanghai även om jag inte kan följa med hela tiden. Jesus rules!

2010-10-25 @ 21:03:01
Postat av: Lasse

Grattis Mina på dopdagen önskar din gudfar Lasse! Hoppas du fortfarande går i kyrkan var söndag även om du bor i ett land fullt med hedningar och jag inte kan följa med varje vecka. Jesus rules!



Anja och Elise hälsar o grattar också.

2010-10-25 @ 21:06:43
Postat av: linda

Tack tack säger Mina och skickar en kram till er alla. Men på frågan vad en kyrka är blir svaret "Ingen aning". Det går utför utan dig! Kram

2010-10-26 @ 05:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0