2-åringen

vill också vara på kalas. När hon ser bild på mormor lägger hon sig ned på soffan och kör igång sitt mantra för dagen: jag vill vara med mormor, jag vill vara med mormor, jag vill vara med mormor. Jag vill inte vara här hemma, jag vill vara med mormor. Hon är så ledsen när hon säger det, lilla lilla M.

Nu ritar hon en klänning till mormor (vi vet inte om det var något fel på den snygga hon hade på kalaset?).
Helt plötsligt hör vi "vad kommer sen? VAD kommer sen?". Hmmmm... Jaha hon ska skriva något, hon frågar som E brukar göra när det är ord hon inte kan skriva. M O R M O R.

Vi får skicka resultatet.

Kram från M till M

Kommentarer
Postat av: mormor

Åh pussungar va jag längtar går inte med ord att bekriva! Tack för alla fina presenter nu får jag fullt upp med att göra mig fin!Jag gillar verkligen födelsedagar, det är så myyyysigt- skicka mig teckningen, jag väntar- kram

2010-11-21 @ 20:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0