Choklad

Mina äter inte så bra. Så har det alltid varit, hon äter mer ibland men oftast inte så mycket. Den senaste tiden har hon ätit lite för lite (ja mormor vi vet att vi får kommentarer....).

Igår lämnade vi Hua Hin strax före lunch. Med oss hade vi proviant, so far so good. Vår plan var att vi skulle äta på flygplatsen, det gick rykten om hamburgare av en viss sort. Mina somnade dock före  incheckning. Vi blev fotade, hon sov vidare. Vi åt, hon sov vidare. Vi var slutligen tvungna att väcka henne. Det blir aldrig bra. Resultatet en gråtande, skrikande och arg Mini under start. Efter en stund i luften insåg hon med hög röst "jag är jättehungrig, JAG VILL HA MAT Jag VILL ha MAT". Vilken tur då att barnen fick mat först. Vi försökte med det mesta på brickan men svaret blev NEJ. Sen såg hon en variant av kexchoklad, hmmm. En chokladtårta, mmmm... Med skeden i högsta hugg, choklad kring hela munnen och kexchokladen tryggt i magen konstaterade M "jag äter bra, jag gör det!"











Kommentarer
Postat av: mormor

Hallå där Mina Du måste äta om Du ska orka med allt och hålla dig frisk och stark!Nu har vi bakat pepparkakor och längtar efter Er så mycket!Det fattas nåt varje dag känns det som - Vilken bullen Du kan göra Estrid, det vill vi se mer av snart!Kram

2010-12-05 @ 16:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0