Städning

I ämnet städning skulle vi kunna skriva ganska mycket. Vi är två som städar och plockar mest hela tiden, tre för det mesta eftersom Liu Mei hjälper oss. Två små hjälper till att städa ibland, dock ofta  dock på sitt eget sätt.

Idag kom jag in i vardagsrummet, i vilket jag precis hade städat undan. Jag ser att någon återigen lekt med tomtarna och de ömtåliga änglarna.

Men vad är det här? Har ni lekt med änglarna och tomtarna nu igen?



Lilla M avslöjar direkt: räven raskar över isen, räven raskar över isen.

Det finns stunder då jag ångrar att jag sagt något. För övrigt står de fortfarande uppställda för ringdans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vissa gånger har man svårt att hålla sig för skratt

Det var nog räven i alla fall !!??

kram kram

2010-12-19 @ 14:44:22
Postat av: Anonym

Farmor ska det vara

2010-12-19 @ 14:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0