Julshow och kalas

Vilken julshow vi var på igår. Alla barn var så duktiga och det var roligt att höra alla sånger vi hört fragment av hela december. E gjorde kung fu och hjulade. Hon var så laddad för sitt hopp och fick såklart mest applåder och jubel av alla. Mina var snögubbe och tyckte att det var super att stå på scenen. Bilder och mer vad som hände kommer senare! Nu ska vi nämligen på kalas. Vi funderar på att cykla dit. Fast det är nog kallt ute idag. M är helt blå om läpparna här inne, det trots att hon faktiskt har kläder på sig. Så idag den 12 december har vi rullat fram ett element.

Ha en trevlig tredje advent!

Kommentarer
Postat av: farmor

TILL ESTRID

Å vad jag skulle vilja vara med, höra er sjunga och framförallt se dig hjula.

I dag på eftermiddagen ska vi åka till Ernst och Otto, fira deras födelsedagar. Du och Mina har ju köpt presenter.

Vi saknar er jättemycket, kramar till er alla

2010-12-12 @ 14:34:50
Postat av: mormor

jaara-vill-också-vara-me!oh-idag-ingen-Mina-o-Estrid-lucia,snyft-var-till-kyrkan-igår-fför-att-höra-alla-luciasånger-kram

2010-12-13 @ 11:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0