Att nagon av oss skulle fa virus hade vi val raknat med, men datorn:(

Darfor har vi inte hort av oss pa ett tag. Men med den basta supporten hemifran kanske det loser sig snart. Tur(e) for oss!

Allt ar bra annars. Mina har borjat kindergarten. Estrid badar mest hela dagarna. Jag vann mantavlingen, men har annu inte sett skymten av det utlovade priset...

Jag hoppas ni forstar vad jag skriver trots att jag inte har prickar och ringar pa den har datorn. Aterkommer med mer bara vi fatt igang var egen.

Kram

Dagens citat maste bli fran Mina i bollhavet pa dagis: jag ar galen, jag ar galen (samma som hon alltid skriker nar hon cyklar sjalv). De andra ler och tycker hon ar sa sot eftersom hon for en gangs skull vagar saga nagot och dessutom har hon slappt min kjol for ett ogonblick. Jag oversatte inte vad hon sa... Nar froken Miranda sager come on Mina line up svarar hon Mi pappa och Hetti soover. Och det gjorde de faktiskt, anda till 12 idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0